İzmir Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre, 22.06.2026 tarihinde Bölge ve Sanayi istasyonları arasında sinyal sistemini besleyen kabloları çalmaya yönelik girişim sonucu hat üzerinde sinyalizasyon arızası tespit edildi.
Arızanın giderilmesi için yürütülen çalışmalar süresince metro seferlerinin tek hat üzerinden yapıldığı, güvenlik nedeniyle trenlerin düşük hızda seyrettiği belirtildi. Bu süreçte Bölge–Evka 3 istasyonları arasında seferlerde aksamalar meydana geldi.
Yolcu mağduriyetinin en aza indirilmesi amacıyla gerekli sefer düzenlemelerinin yapıldığı ifade edilirken, arızanın giderilmesinin ardından metro seferlerinin saat 11.00 itibariyle normale döndüğü bildirildi.
Açıklamada, hattın işletim sonunda gece yarısından itibaren detaylı kontrol ve bakım çalışmasına alınacağı, olayla ilgili adli sürecin başlatıldığı ve benzer durumların yaşanmaması için ek güvenlik önlemlerinin devreye alındığı kaydedildi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 flynews Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.